Busje botst achterop auto op N371 bij Hoogersmilde
Hoogersmilde – Op de N371 bij Hoogersmilde heeft maandagochtend rond 6:15 een ongeval plaatsgevonden tussen een busje en een personenauto. Het busje reed achterop de auto en probeerde deze nog te ontwijken, maar raakte het voertuig daarbij alsnog aan de rechterkant.
Beide voertuigen raakten beschadigd door de aanrijding. De vooruit van het busje zat volledig onder de koffie door de botsing. De politie kwam ter plaatse om het incident af te handelen en heeft brokstukken van de weg verwijderd.
Een ambulance was terplaatse om mogelijke gewonden te controleren. Na een korte controle raakte er niemand gewond
Het verkeer ondervond weinig hinder van het ongeval.







Share this content:



Verstuur reactie