Auto in sloot langs N353 bij Havelte
HAVELTE – Langs de N353 bij Havelte is maandagmiddag een auto in de sloot beland ter hoogte van de Van Helomaweg. Hulpdiensten kwamen rond 16.30 uur met spoed ter plaatse na een melding van een ongeval met letsel.
Door het ongeval is de weg gedeeltelijk afgesloten zodat hulpdiensten veilig hun werk kunnen doen. Eén persoon is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Meppel. Over de aard van het letsel is niets bekend.
Ook de brandweer kwam korte tijd ter plaatse. De brandweer heeft de accu’s van de auto losgekoppeld. Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend.




Share this content:



Verstuur reactie