Klein schuurtje uitgebrand bij brand in Dwingeloo

DWINGELOO – Bij een brand aan De Polle in Dwingeloo is maandagmiddag een klein schuurtje volledig uitgebrand. De melding kwam rond 16.03 uur binnen, waarna de brandweer met meerdere eenheden ter plaatse kwam.

De brand was snel onder controle, waardoor verdere uitbreiding kon worden voorkomen. Het schuurtje brandde van binnen volledig uit. De brandweer is momenteel bezig met ventileren om rook en warmte uit het gebouw te verwijderen.

De brandweer schaalde op naar “middelbrand” hierdoor kwamen korpsen uit Beilen, Smilde en Dwingeloo terplaatse

Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Er zijn geen meldingen van gewonden. Langs de schuur is een lint gespannen vanwege asbest

Share this content:

Verstuur reactie